Cykl życia

Cykl życia

Cykl życia, to kolejne narzędzie analizy strategicznej. Jest to narzędzie o tyle uniwersalne, że można stosować je zarówno do produktu, firmy jak i do całej branży.

Wiadomo jest bowiem, że wszystko posiada limitowany cykl życia. Ponadto, cykl ten skraca się niezmiernie w xxi wieku. Dochodzi do tego element strategiczny stosowany przez wiele firm, czyli tzw. „design to fail”.

Zjawisko to możecie obejrzeć na tym filmie:

Film jest co prawda z pewnym przesłaniem, ale warto go zobaczyć w kontekście cyklu życia produktu.

<= powrót do narzędzi analizy strategicznej

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s