Gratis, czyli polityka radykalnej ceny

Chris Anderson "Za darmo. Przyszłość radykalnej ceny"Tu muszę Was odesłać do książki Chrisa Andersona. Pisałem o niej wielokrotnie.

Nie uda mi się lepiej od autora przedstawić tej rewolucyjnej koncepcji.

Jeśli ktoś chce ją dostać naprawdę za darmo, to teraz może tylko legalnie pobrać sobie pełnego audiobooka w wersji angielskiej tutaj. Wersje darmowe książek dostępne były tylko przez określony okres po wydaniu. Teraz niestety trzeba za nie zapłacić – a warto, bo przykłady w niej opisane naprawdę dają dużo do myślenia i mogą zrewolucjonizować nasz biznes.

Powrót do Zarządzanie ceną

2 myśli na temat “Gratis, czyli polityka radykalnej ceny”

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s