Niedopatrzenie, czy brak dziennikarskiej etyki?

Kupiłem dziś papierowe wydanie Bloomberg Businessweek Polska by przeczytać cały wywiad z Marcinem Plichtą.

Bloomberg Businessweek Polska Amber Gold

Zdębiałem, gdy zobaczyłem reklamę na kolejnej stronie:

Reklama Amber Gold w Bloomberg Businessweek Polska

Nie rozumiem już – czy wydałem 8 PLN na Bloomberg Businessweek Polska by przeczytać wywiad sponsorowany, czy może jest to brak komunikacji pomiędzy departamentami w wydawnictwie? Tyle, że ktoś powinien odpowiadać za ułożenie szpalt! Więcej już chyba tego tygodnika nie kupię.

Reklamy

4 myśli na temat “Niedopatrzenie, czy brak dziennikarskiej etyki?”

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s