Trendy 2012

Natalia Hatalska opublikowała wczoraj TrendBook 2012, który możecie pobrać z jej strony.

Co prawda nie jest to publikacja całkowicie bezpłatna – ceną jest polubienie na Facebooku, albo polecenie przez Twitter. Zachęcam jednak gorąco do lektury. Jestem przekonany, że opracowanie jest warte tej ceny.

Ja wyciągnąłem dla siebie kilka perełek. Jedną z nich jest artykuł Tadeusza Żórawskiego „Koniec starego świata”.

Nie wspominam już trendów zidentyfikowanych przez Natalię – dla wszystkich marketingowców powinny one stanowić temat do głębszej refleksji. Po lekturze, skusiłem się jednak by poszukać innych trendów.

Nie ukrywam, że liczę na pomoc. Jeśli uważacie, że udało się wam zidentyfikować jakiś ciekawy trend – zapraszam do komentarzy.

Reklamy

2 myśli na temat “Trendy 2012”

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s