Mystery Management

Mystery Management Paulina SurysMój syn oficjalnie otworzył wczoraj swoją nową firmę.

Strona internetowa została upubliczniona, a ja zakochałem się w jej prostocie i w zdjęciach reprezentowanych przez niego fotografów. Zapraszam do odwiedzin w witrynie Mystery Management


Mystery Management Carlos Lumiere

 
Mystery Management Rokas Drakulis

4 myśli na temat “Mystery Management”

  1. Nie wiem czy to wina malej rozdzielczosci 1024×1150 ale na stronie mam 2 pionowe scrole koło siebie.. dziwnie to wyglada.

    1. Reptile, ja też to zauważyłem na IE9 i przekazałem dalej – dzięki!!! Na FF 4 działa jak trzeba. Czy u Ciebie jest też ten sam efekt na FF?

Skomentuj

